BEAUTY

CULINAIR

>  Overig   >  Persberichten #6

photo persberichten-beauty-fashion-lifestyle-blog-nieuws_zpsca767e04.png

Hee peepz! Het is alweer een maand geleden dat ik een ‘persberichten’ artikel heb gemaakt, dus het wordt weer eens tijd voor wat interessante nieuwtjes. Je zult leuke nieuwtjes voorbij zien komen van merken zoals MUA Cosmetics, Keukenhuys De Tweede Kamer, Sinful Colors, Maggi en Kardashian Beauty.

SINFUL COLORS

Voor alle nagellak liefhebbers heeft Beautyvoordeelshop.nl weer een leuke nieuws.  Na merken als Essie, Orly en Sally Hansen heeft de inmiddels populaire webshop onlangs haar collectie met het prachtige merk Sinful Colors uitgebreid.

Sinful Colors is een fijn budgetmerk uit Amerika en behoort bij velen tot een favoriet nagellakmerk. De nagellakken van Sinful Colors hebben opmerkelijke aparte kleuren met een geweldige textuur, zijn langhoudend en sneldrogend.

Beautyvoordeelshop heeft om te beginnen zestien prachtige kleuren in haar assortiment opgenomen en dit aantal zal de komende tijd blijven stijgen. In de huidige collectie vind je een combinatie van prachtige felle zomerse kleuren, maar ook lieve, zachte kleuren en de wat donkerdere tinten mogen niet ontbreken.

De collectie Sinful Colors nagellakken van Beautyvoordeelshop bevatten 15ml aan produc en voor een bedrag van €4,00 per stuk kun je al een prachtig Sinful colors nagellak bemachtigen.

MAGGI

Nederlanders zijn al eeuwenlang echte aardappeleters. Maar stiekem staan we de afgelopen jaren ook steeds meer open voor smaaksensaties uit andere landen. MAGGI heeft nu het beste van die twee gecombineerd in haar nieuwe varianten aardappelpuree.

Vanaf deze zomer hoef je niet naar Frankrijk of Mexico af te reizen om de smaak van het land te proeven. MAGGI introduceert namelijk twee nieuwe varianten aardappelpuree: Provençaalse kruiden en Mexicaans.

MAGGI Aardappelpuree Provençaalse kruiden en MAGGI Aardappelpuree Mexicaans zijn te vinden in het groente conserven schap van alle bekende Nederlandse supermarkten en zijn herkenbaar door de bekende geel/rode verpakking.
De nieuwe varianten zijn landelijk verkrijgbaar voor een consumentenadviesprijs van €1,29.

KARDASHIAN BEAUTY

De prachtige make-up lijn van de Kardashian’s genaamd ‘Kardashian Beauty’ (voormalig Khroma beauty) komt met een nieuwe zomerse collectie, namelijk de ‘Cabana collectie’. De collectie is zeer gelimiteerd verkrijgbaar. De Cabana collectie is geïnspireerd op de zomerse ‘healty glow’ waar de dames om bekend staan. We zien felle kleuren, pastel kleurtjes, veel brons en natuurlijk lots and lots of glitter!

De Cabana collectie is zeer compleet en biedt je alle tools die je nodig hebt voor het creëren van de perfecte‘’Kardashian’’ look met een sexy zomerse touch. Naast make-up beschikt de collectie ook over een prachtig scala aan verschillende nagellakken in zomerse, chique kleuren.

En, om de complete zomerse look af te maken, kunnen je benen natuurlijk niet achter blijven. Hier is aan gedacht met een ontzettend handige tanningsspray om je benen te voorzien van een stralende mooie tan voor een sexy effect. De producten zijn verkrijgbaar via de Beautywebshop JohnBeerens.com.

KEUKENHUYS DE TWEEDE KAMER

Dat een afzuigkap geen noodzakelijk kwaad in de keuken hoeft te zijn, bewijst Keukenhuys De Tweede Kamer. Het exclusieve keukenbedrijf ontwierp een afzuigkap die een lust voor het oog is. Sterker nog, een afzuigkap die als zodanig nauwelijks te herkennen is, want de rvs recirculatiekap oogt als een design lamp en geeft bovendien ook nog eens prachtig licht.

Met recht een eyecatcher in de keuken. De afzuigkap is gemaakt uit naadloos richtingloos geslepen rvs, is voorzien van Led-verlichting en heeft een zeer sterke en geruisloze motor.  In dezelfde vormgeving is bovendien een lamp leverbaar die perfect combineert met de recirculatiekap.

De Rvs recirculatiekap Keukenhuys kost € 5.250,- en de lamp is verkrijgbaar voor € 2.490,-. Meer info over de afzuigkap is te vinden op www.detweedekamer.com.

MUA COSMETICS

De mega populaire boyband One Direction komt voor het eerst met een eigen make-upcollectie, genaamd Little Things. In samenwerking met cosmeticabedrijf MUA Cosmetics brengen ze vijftien verschillende beautyproducten uit.

Zo bevat de collectie onder meer nagellak, lipstick, blush en lip polish. Alle producten kosten £3.00, behalve de lip polishes die kosten slechts  £2.50. De One Direction make-up producten zijn vanaf vandaag te koop via de website van Superdrug.

Waar ben jij het meest benieuwd naar?

Comments:

Laat een reactie achter