Persberichten #8


 photo persberichten-beauty-fashion-lifestyle-blog-nieuws_zpsca767e04.png

Mijn inbox zit weer eens vol met allerlei leuke persberichten, dus dat betekent dat het weer eens tijd is om wat interessante nieuwtjes met jullie te delen! Zo kunnen jullie ook op de hoogte blijven van de nieuwste en leukste beauty-, fashion- en lifestyle producten. Je zult leuke nieuwtjes voorbij zien komen van merken zoals Catrice, Lush, Hunkemöller, AriZona Iced Tea, Clinique en C&A.

catriceviennartcollectie

Catrice Limited Edition “Viennart”

De fascinerende stijl en glamour van art nouveau viert een schitterende comeback. Limited Edition “VIENNART” by CATRICE introduceert uiterst vrouwelijke collectie. Vanaf half november t/m december 2014 worden tal van rode nuances gecombineerd met zachte abrikoostinten, klassiek mauve met metaalglanzend lavendel.

De CATRICE Limited Edition “Viennart” collectie zal vanaf half november verkrijgbaar zijn bij Kruidvat en Trekpleister.

 

hunkemoller-winter-kerst-collectie-sylvie-meis-2014

Hunkemöller winter/kerstcollectie met Sylvie Meis

‘The Sylvie collection is een gelimiteerde collectie, die tot stand gekomen is uit een samenwerking met het Hunkemöller design team en Sylvie Meis. De collectie, geïnspireerd op fashion capital Londen, reflecteert haar persoonlijkheid en smaak. Zachte tonen roze, zwart en bordeaux voeren de boventoon in de lingerie sets, de bustier, de body en slipdress met bijpassende kimono. Ook zijn er verschillende accessoires als stockings. De sets zijn geproduceerd in kant en satijn, verrijkt met strass steentjes.

De collectie is vanaf 3 november in zowel Hunkemöller winkels als online verkrijgbaar.

 

twee-nieuwe-smaken-airzona-iced-tea

Twee verfrissende nieuwe smaken van AriZona Iced Tea

AriZona Iced Tea introduceert twee nieuwe iced teas in Nederland. Half & Half combineert citroenlimonade met gekoelde zwarte thee. Het resultaat: een drankje dat niet te zoet, niet te zuur en niet teveel ‘thee’ is. Half & Half, in een fles met een vrolijk geel geblokt design, bevat door de toevoeging van thee minder calorieën dan de gemiddelde limonade. Wie helemaal geen calorieën wil, kiest voor Green Tea Zero, een smaakvolle groene ice tea met een vleugje honing en ginseng. Green Tea Zero is in de schappen direct te herkennen aan de prachtige fles met daarop een Japanse geisha.

De nieuwe smaken van AriZone Iced Tea zijn verkrijgbaar bij diverse supermarkten o.a. Albert Heijn, diverse tankstations en diverse horeca.

 

c-a-datcha-grunge-collectie

C&A herfst/wintercollectie “Datcha Grunge”

Voor de nieuwe herfst-/wintercollectie liet het designteam van C&A zich inspireren door Russische en Oosterse folklore. Om er een eigentijdse draai aan te geven werden folkloristische elementen gemixt met een vleugje jaren negentig grunge. Dat resulteert in een eclectische collectie waarin tegenstellingen centraal staan en verschillende culturen gevierd worden. Prints spelen een belangrijke rol binnen dit thema. Zo worden rokken en truien in dezelfde folkloreprint met elkaar gecombineerd. Jurken met bloemenprint hebben details van kant en er zitten shirts en jurken in de collectie die versierd zijn met rijke borduursels en franjes.

Parka’s met zachte voering zorgen voor een stoer contrast, maar voor wie het liever wat vrouwelijker houdt, zien we ook kraagloze jassen en mouwloze vesten met een bouclé-look. Accessoires als hoeden, sjaals en loafers met kwastjes maken de datcha grunge look compleet.

 

????????????????

Clinique Sonic System Purifying Cleansing Brush

Na het revolutionaire 3-stappen systeem komt Clinique nu weer met een nieuwe manier waarop vrouwen hun huid kunnen verzorgen en transformeren. De nieuwe Clinique Sonic System Purifying Cleansing Brush is door dermatologen ontwikkeld en met Zwitserse precisie ontworpen en gemaakt. Hij is ontwikkeld om gebruikt te worden met het 3-Stappen Systeem, één van de meest effectieve reinigingssystemen ter wereld.

De Clinique Sonic System Purifying Cleansing Brush is geschikt voor alle huidtypes en alle leeftijden. Hij is voor € 125,- te verkrijgen op www.clinique.nl en bij de Clinique verkooppunten.

 

lushwinterspektakel

Lush Winterspektakel 2014

De Lush-uitvinders stroopten hun mouwen op en gingen aan de slag om de mooiste winterwonderen te creëren. Alles om jou en je huid te verwennen met de lekkerste en meest verrassende producten! Wil je deze feestelijke producten niet missen? Je vindt deze limited editions in de acht Nederlandse Lush-winkels en bij Lush Antwerpen en Lush Gent (België). Kijk voor de adresgegevens en openingstijden op www.lush.nl.

Waar ben jij heel benieuwd naar?

18 gedachten over “Persberichten #8”

  1. Mooie persberichten! Ik ga volgende week in Keulen echt even shoppen bij Lush voor de wintercollectie. Ik blijf het jammer vinden dat die cleaning brushes zo duur zijn, ik zou ze zo graag eens uitproberen. x

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *